Heijps hanibööt!

Tänään aiheena kaksi kirjainta: T ja V. TV, se voi olla iltojemme viihdyke, se voi olla riippuvuuden kohde, se voi olla kammotus tai se voi olla... PETTYMYS. Tällä hetkellä minulle se on lähinnä viimeistä.

Subilla tänä vuonna alkanut mielenkiintoinen sarja Murha tunnissa (joka on muuten K15...) tuli ennen siinä yhdentoista, ehkä kahdentoista pintaan yöllä. No, sitten tuli tämä uusi kotimainen  h u u m o r i sarja JugiStyle. Murha siirtyy tunnilla. Nyt paluun ruutuun on tehnyt myös Ketonen&Myllyrinne. Ja näinollen Murha tapahtuukin vasta 0:30 eli puoli yksi. Loppumisaika on vasta 1:25 mennessä. Kuka jaksaa valvoa tuohon aikaan arkiaamuna, kun ylhäällä pitäisi olla kuitenkin jo klo 6:00?? En ole enää pariin viikkoon jaksanut katsoa Murha tunnissa -ohjelmaa, ja nyt olen päättänyt aukaista sanaisen sota-aseistoni ja poiketa Subin sivuille antamaan asiallista palautetta totta kai...

TET-jaksoni alkoi tänään. Bongasin työpaikkani ilmoitustauluntapaisella tällaisen hienon hoono soomi -sananlaskuhomman:

Sinä haluta laina

minä ei anna

sinä hapan

 

Sinä haluta yhä laina

Minä anta laina

 

Minä haluta laina takaisin

Sinä ei anta takaisin

Minä hapan

Parempi sinä hapan.

Oh tämä hieno sananlasku muistuttakoon meitä joka päivä tästä upeasta tarinasta jonka voi itse kukin lukea rivien välistä! (Kuvaennollisesti.) Huom tuo on sitten SkedeLin muistikuva, joten se ei välttämättä ole sanatarkasti oikein... Viisauksinensa se vetää kuitenkin vertoja kiinalaisille sananlaskuille!

(Joista yksi muuten kuuluu näin: Älä naura vanhuudelle, vaan toivo, että sen saavutat.)


No mutta eipä tänään muuta, kommentoikaahan uutta ulkoasua! ;D

- SKEDEL